Yeni web sitemizi ziyaret etmek için tıklayınız

Adana Sosyal Medya Kursu

AMAÇ              


Günümüzde E-ticaret ve İnterneet sektörünün her geçen gün trendi artarken, Dijital pazarlama ve E-Ticaret yöntemini bilmeyen firma ve kişiler çok fazla sayıdadır.Firmalar ve kişilere atılması gereken adımları ve izlenmesi gereken yolları göstermek Dijital Pazarlama ve E-Ticaret Eğitimi'nin başlıca amacını oluşturmaktadır. Bu eğitimin hedef kitlesini, yeni başlayanlar, bu dalları merak edenler, yeni iş arayışı içerisinde olup, kendine yeni alan belirleyenler, benzer işlerde görev alanlar ile birlikte bilgilerini tam profesyonel seviyeye çıkarmak isteyenler, E-Ticaret projesi olanlar veya açmak isteyenler, ne gibi proseslerden geçeceğini bilemeyen veya işini profesyonelleştirmek isteyenler, benzeri işlerde çalışıp, eğitim sonrası kazancını ve kariyerini yükseltmek isteyenler oluşturmaktadır.

Kimler Katılabilir ?


  • Firmaların pazarlama departmanlarında çalışan 2-7 sene tecürebli pazarlama uzmanları, danışmanları
  • Dijital Pazarlama Stratejileri konusunda gelişim hedefleyen Satış & Pazarlama Orta Düzey Yöneticileri
  • Dijital Dünya & Pazarlama hakkında bilgi sahibi olmak isteyen Orta Düzey Yöneticiler ve Yönetici Adayları
  • İş hayatına yeni girimiş ve pazarlama alanında kariyer yapmayı düşünen genç yetenekler
  • Pazarlama üzerine kariyer yapmayı hedefleyen Üniversite öğrencileri

DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA UZMANLIĞI SERTİFİKA PROGRAMI

E-ticaret ve internetin iş dünyasındaki yeri ve önemi her geçen gün artarken, Dijital Pazarlama ve E-Ticareti doğru anlayan ve uygulayan kurum ve kişiler hala az sayıda. Bu eğitimin başlıca amacı, firmalar ve profesyonellere atılması gereken adımları ve izlenmesi gereken yolları göstermektir.

  1. Dijital Pazarlama Etkileşimi
  • Pazarlama, Satış, E-ticaret, Dijital Marka Yönetimi
  • Entegre Pazarlama İletişimi
  • Stratejik Pazarlama Planlaması
  • Segmentasyon, Hedefleme, Konumlanma
  • Off-line ve Online pazarlama iletişminin koordinasyonu
  • Dijital Pazarlama İletişiminin Unsurları
  • İnteraktif iş modeli yaratmak
  • Online İtibar Yönetimi
  1. Dijital Pazarlamayı Öğrenelim
  • Dijital Pazarlama Nedir?
  • Dijital Pazarlama Terminolojisi (CPC, CPA, CTR, ROI vb...)
  • Dijital Pazarlamanın Elementleri Nelerdir?

 

  1. SEO (Search Engine Optimization) Hakkında Herşey ve Kanunları
  • SEO Nedir? Kuralları Nelerdir? Nelere Dikkat Edilmeli?
  • Doğru Meta Kullanımı, Title ve Alt Kullanımının Önemi
  • Bir Kelimede SEO Nasıl Yapılır
  • E-Ticaret Sitesinde SEO Kuralları
  • SEO Toolları Nelerdir?
  • On Page ve Off Page SEO Nedir? Nasıl Yapılır?
  • Ping Nedir ve Nasıl Yapılır
  • Bir Sitenin SEO Analizi Nasıl Yapılır?
  • Doğru Anahtar Kelime Seçimi
  • Arama Trendine Göre SEO
  • Link İnşaası
  1. Haritalı Aramalarda Çıkabilmek ve Önemi
  • Google WMT Site Kayıt ve Optimizasyon
  • Canonical ve Önemi
  • Backlink Nedir? Nasıl Yapılır? Uygulamalı Backlink Alımı
  • Uygulamalı Olarak Bir Sitenin Optimizasyonu
  • Kullanılması Gereken Tool ve Programlar
  • SEO da 54 Altın Kural
  • Arama Motorlarına Kayıt
  • Backlink, Offpage, Onpage Kavramları

 

  1. SEM (Search Engine Marketing) Arama Motoru Pazarlaması
  • Google Dönüşüm Kodlarının Oluşturulması ve İmp.
  • Remarketing, Dinamik Search, Search Remarketing GDN Gibi Adwords Silahları
  • İçerik Denemeleri Kullanımı (Web Sitesi Optimize Edici)
  • Şehir, Ülke, Cinsiyet vb. Hedefleme
  • Reklamlarınızı Doğru Hedef Kitleye Gösterin
  • Adwords Editör Kullanımı, Sırları ve Merak Edilenler
  • Yandex Reklamları ve Yönetimi
  • Google Kampanya Kurgusu Nasıl Olmalı, Strateji ve Optimizasyon
  • Google Analytics Kurulumu ve Kullanımı
  • Adwords ile Analytics'in Birbirine Bağlanması, Kampanya Optimizasyonu
  • SEM Nedir? Nasıl Yapılır? Stratejileri Nelerdir?
  • Google Adwords'e Giriş, Hesap Nasıl Açılır
  • Google Adwords Kampanya Yönetimi
  • Adwords Açısından Doğru Landing Page'in Önemi
  • Analytics Açısından Doğru Landing Page'in Önemi
  • İlk Adwords Kampanyanız ve Reklamlarınız Nasıl Olmalı
  • Google Web Sitesi Optimize Edici ile Conversionu Artırmak

 

  1. SMM (Sosyal Medya Pazarlaması) Pazarlama ve Stratejileri
  • SMM Nedir? Nasıl Yönetilir? Nelere Dikkat Edilmeli?
  • Sosyal Medyanın Pazarlama Açısından Önemi
  • Google + İçin Markaların Önemi, Doğru Kullanımı
  • Hangi Zamanda, Hangi Sıklıkla Paylaşımlar Yapmalıyım?
  • Facebook Kampanya Kurgusu Nasıl Olmalı, Strateji ve Optimizasyon
  • Facebook Reklamlarını Yönetmek
  • Twitter, Linkedin Reklamlarını Yönetmek
  • Paylaşımlarda Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar, Kurallar
  • Doğru Hedef Kitleli Marka Topluluğunun Oluşması
  • Merkalar İçin Facebook'un Önemi
  • Facebook Sayfası Nasıl Açılır?

 

  1. Affiliate Network
  • Affiliae Networkler Nelerdir? Nasıl Çalışılınır ve Fayda Sağlanılır
  • Affiliate Network'lerde Reklam Yönetimi, Dikkat Edilmesi Gereken Şeyler
  • Affiliate'deki Çalışma Modelleri Nelerdir
  • Gol Yememek İçin Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar

 

  1. E-Mail Marketing 
  • E-Mail Marketing Nedir?
  • Etkili E-Mail Marketing Yapabilmek İçin Gönderim Frekansı ve Tasarım Tüyoları
  • E-Mail Marketingin Önemi
  • Mailing Ağzı
  • Kimlere Mailing Göndermeliyim?
  1. Mobil Pazarlama
  • Mobil Pazarlama Nedir, Nasıl Yapılır, Nelere Dikkat Edilmeli
  • Mobil SEM, SEO ve Uygulamaları
  • Growth Hacking 
  • Growth Hacking Nedir? Nasıl Kullanılır
  • Growth Hacking ile Gelirinizi Artırın
  • Growth Hacking Yöntemleri
  • Nöro Marketing
  • Nöro Pazarlama ve Dijital Pazarlama Sentezi
  • Dijitalde En Etkili Nöro Pazarlama Stratejileri

 

EĞİTMEN

YILMAZ BOZAN -  DİJİTAL PAZARLAMA DİREKTÖRÜ


Endüstri Mühendisi olan Yılmaz Bozan, 10 yılı aşkın bir süredir internet sektöründe çalışmalarına devam etmektedir. Türkiye'de ilk defa ev mobilyasını Asya ve Avrupa'ya internetten satış operasyonunu kuran, ve sonrasında tüketici elektroniği, tatil, havayolu,tekstil, ayakkabı, hızlı tüketim malları gibi farklı sektörlerde de çalışma, danışmanlık yapma fırsatı bulmuştur. Bir çok e-ticaret sitesinin start-up'ında ismi geçmekte ve firmaları e-ticaret ile tanıştırmak olan Yılmaz, performans odaklı dijital pazarlama stratejileri geliştirmekte, nero marketing, growth hacking gibi conversion artıran yöntemleri işlemiş ve firmalara bu konularda danışmanlık vermektedir. Aynı zamanda Çeşitli üniversitelerde "Dijital Pazarlama ve E-ticaret" üzerine eğitim, sertifika programları düzenlemekte, sektörde bilinen dergi ve web sitelerinde makaleler yazmaktadır.

Kayıt Ücreti 1500 TL + KDV 


Worldcard ve Bonus Kredi Kart  taksit imkanı

 

 Detaylı bilgi ve kayıt için : http://sosyalmedya.cubited.org/